کارگاه های آموزشی در رومنو - جشنواره پاییز هزار رنگ
مسابقه آشپزی 54 در روزمنو
کارگاه آموزش نوشیدنی های گرم
روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و شیرینی پزی ایرانی

برگشت   روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و شیرینی پزی ایرانی > ورزش و تناسب اندام > ورزش

User Tag List

پاسخ
 
امکانات حالات نمایش
قدیمی 2011-02-10, 06:41 PM   #1
beheshteh
کاربر نیمه فعال
 
آواتار beheshteh
 
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسالها: 395
تشکر کرده : 1,334
تشکر شده 3,621 بار در 515 پست
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
beheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond repute
پیشفرض برنامه های پیشنهادی برای بدنسازی بانوان

با سلام
تصمیم دارم اینجا برنامه هایی که خودم استفاده کردم و اثرش رو دیدم اینجا بگذارم امیدوارم مفید باشه،انشاله بقیه دوستان مثل مرجان عزیز که تجربه دارن کمک میکنن تا تاپیک پربار و مفید بشه

سوالها رو لطفا در تاپیک بدنسازی مطرح کنین چراکه اونجا فقط جواب داده میشه
__________________
دوست دارم انقدر قدرت داشته باشم تا انچه در درون هستم را زندگی کنم
beheshteh آفلاین است   پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از دوست گرامی beheshteh عزیز برای این پست سودمند تشکر نموده اند :
*saba* (2013-03-15), Marjan (2011-02-11)
قدیمی 2011-02-10, 06:52 PM   #2
beheshteh
کاربر نیمه فعال
 
آواتار beheshteh
 
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسالها: 395
تشکر کرده : 1,334
تشکر شده 3,621 بار در 515 پست
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
beheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond repute
پیشفرض پاسخ: برنامه های پیشنهادی برای بدنسازی بانوان

برنامه هفتگی اول- چهار روز در هفته:

هدف:چربی سوزی+ کم کردن دور کمر

کلیه حرکاتی که دنبال هم نوشته میشن بهشون حرکات سوپر گفته میشه که بین هم انجام میشن که در روز اول یک مثال میزنم امیدوارم متوجه بشین.بین این حرکات نباید بیش از 30 ثانیه فاصله باشه


روز اول:

پرس بالاسی نه دمبل 12/10/8/8.....................پشت بازو کابل ایستاده 15.................زیر شکم لب نیمکت 25 الی 30...................... (*4)

مثال: در بالا ابتدا پرس بالا سی نه 12 تا بدون فاصله پشت بازو 15 تا و سپس زیر شکم انجام شده و دوباره از اول پرس بالا سی نه اینبار 10 تا بدون فاصله پشت بازو و بعد زیر شکم و به همین منوال
منظور از (*4) اینست که این ست 4 بار به این ترتیب تکرار میشود

پرس سی نه دمبل موازی 10 تا............باترفلای12 تا.........(*3)

پشت بازو دمبل تک پشت گردن 10 تا ..............پشت بازو کابل 12 تا.................(*3)

پرس زیر سی نه 10 تا......................پلاوردمبل 12 تا.................(*3)

کیک بک 10 تا ..................دیپ 15 تا ..........(*3)
__________________
دوست دارم انقدر قدرت داشته باشم تا انچه در درون هستم را زندگی کنم
beheshteh آفلاین است   پاسخ با نقل قول
5 کاربر زیر از دوست گرامی beheshteh عزیز برای این پست سودمند تشکر نموده اند :
*Darya* (2011-02-10), *saba* (2013-03-15), farkhonde (2011-09-04), Mahgol (2011-05-25), Marjan (2011-02-11)
قدیمی 2011-02-10, 06:57 PM   #3
beheshteh
کاربر نیمه فعال
 
آواتار beheshteh
 
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسالها: 395
تشکر کرده : 1,334
تشکر شده 3,621 بار در 515 پست
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
beheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond repute
پیشفرض پاسخ: برنامه های پیشنهادی برای بدنسازی بانوان

توضیح حرکات:

پرس بالا سی نه:

برای پرس بالا سی نه تخته باید شیب رو به بالا داشته باشه مثل شکل زیر:



و حرکتی که شما باید انجام بدین به شکل زیر هست:

__________________
دوست دارم انقدر قدرت داشته باشم تا انچه در درون هستم را زندگی کنم
beheshteh آفلاین است   پاسخ با نقل قول
4 کاربر زیر از دوست گرامی beheshteh عزیز برای این پست سودمند تشکر نموده اند :
*Darya* (2011-02-10), *saba* (2013-03-15), myaroosak (2011-10-25), nafas66 (2013-10-05)
قدیمی 2011-02-10, 07:01 PM   #4
beheshteh
کاربر نیمه فعال
 
آواتار beheshteh
 
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسالها: 395
تشکر کرده : 1,334
تشکر شده 3,621 بار در 515 پست
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
beheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond reputebeheshteh has a reputation beyond repute
پیشفرض پاسخ: برنامه های پیشنهادی برای بدنسازی بانوان

پشت بازو با کابل:

پاها به عرض شانه باز ارنج ها حتما باید چسبیده به پهلوها باشن و کابل به پایین کشیده میشود

__________________
دوست دارم انقدر قدرت داشته باشم تا انچه در درون هستم را زندگی کنم
beheshteh آفلاین است   پاسخ با نقل قول
4 کاربر زیر از دوست گرامی beheshteh عزیز برای این پست سودمند تشکر نموده اند :
*Darya* (2011-02-10), *saba* (2013-03-15), Marjan (2011-02-11), nafas66 (2013-10-05)
قدیمی 2011-05-25, 10:34 PM   #5
saghar1944
کاربر جدید
 
آواتار saghar1944
 
تاریخ عضویت: May 2011
ارسالها: 2
تشکر کرده : 4
تشکر شده 7 بار در 2 پست
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
saghar1944 در آغاز راه است
پیشفرض پاسخ: برنامه های پیشنهادی برای بدنسازی بانوان

سلام من گودی بیش از حد کمردارم که توام آرآی مشخص شده فیزیوتراپی هم رفتم هیچ فایده ای نداشته لطفا راهنمایی کنید چه ورزشهایی انجام بدم که گودی کمرم نرمال بشه
saghar1944 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از دوست گرامی saghar1944 عزیز برای این پست سودمند تشکر نموده اند :
*saba* (2013-03-15), myaroosak (2011-10-25)
پاسخ

کلیدواژه
پیشنهادی, بانوان, بارداری, بدنسازی, برنامه

در حال حاضر کاربران زیر مشغول مشاهده این تاپیک می باشند: 1 (0 عضو و 1 میهمان)
 
امکانات
حالات نمایش

قوانین ارسال
نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید

BB code فعال
Smilies فعال
[IMG] فعال
HTML غیرفعال

Forum Jump

موضوعات مشابه
موضوع نویسنده انجمن پاسخها آخرین نوشته
بدنسازی beheshteh ورزش 59 2013-07-19 02:17 AM
طناب زدن ، یک روش عالی برای سوزاندن چربی ها ! Marjan ورزش 14 2013-04-21 10:30 PM


Free PageRank Checker

ساعت: 12:07 PM بوقت GMT +3.5


Powered by: vBulletin Version 3.8.6
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.

قدرت این انجمنها در استفاده از برنامه vBulletin می باشد.
حقوق نرم افزار استفاده شده در سایت برای Jelsoft Enterprises Ltd محفوظ است.
استفاده از محتوای سایت تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز است. در صورت تخلف پیگرد قانونی دارد